Tuesday, June 23, 2009

Geram geram geram

Malam td aku mmg geram gile...
Dari 1 date ke date yg lain..
tup2 sampai aku beranak pun belum tentu die boleh balik...
Ssh kan bila dpt laki yg workaholic ni..mmg betul ape die kata,die kat sana cari rezeki,,tp smpai bila kalau asyik cian kan org je...
Dah tu tak yah kecian i ni ke?dh la preggy ,sarat lak tu...wakduh!!!!
La ni aku tengah merajuk dgn die,konon2 die kata 25 or 26th ni die akan smpai Kl,tup2 last nite ade lak date baru,paling lewat 1st July...
Geram, geram geram nye.....

Ape pendapat korang,patut ke aku ngalah?
Ade ke die kata 2 bulan leh tgu,ni 2-3 hari je extend...
Merajuk ke tak merajuk...?

Hubby,
U ni biar betul ?



6 comments:

Mimy Hamid said...

isk laki ko ni...oh mie..bini han gni dh besau benar perutnya,udah2 le keje

Anonymous said...

cian kak nina..em,patotnye soh die alek every wiken..meh cni sy mrh abg mie..em, marah..marah!

oops, terlebey suda..ahaks =P

lilek sis..g mkn nini cokolat celop..ehehe =)

MaRyD said...

Mimie:Itula pasal,dsbbkan dh lama tak tgk aku,u yg die tak paham n tak nmpk besar perut aku ni..

Ayscha:Die tak leh nk lik every weekend,sbb schedule kapal tak menentu.
Nini cokolat celop?aah la dah lama tak makan ...

diana aziz said...

Sabar sis. Dugaan tuh. Tp spatutnya tgh sis sarat nih, dia kne ader kat sblh. Ntahlah..

*sori menyinggah tetibe... hikhik..

MaRyD said...

tintadarihati:hihihi tula,die tak dapat balik awal,byk keje lagi katanya..
skrg ni nk buat silent mode la

Unknown said...

dik, sabar k.. dugaan neh!